EKONOMIKA, MARKETING, MANAGEMENT

Bakalářský studijní program

BEZPEČNOST A KVALITA POTRAVIN

 

     Disciplina Ekonomika, marketing, management umožňuje posluchačům poznat teoretické přístupy, metody, techniky a principy managementu a marketingu, které by měly být základní a nezbytnou složkou kompetence každého vysokoškolsky vzdělaného vedoucího pracovníka. 

    Ekonomické znalosti absolventa bakalářského studijního programu jsou v současné době nezbytností, neboť v orgánech státní veterinární správy i v potravinářských provozech zásadně ovlivňují úroveň provádění jednotlivých činností. Náplní discipliny jsou také témata, která souvisejí s budoucí pracovní pozicí absolventa bakalářského studia jako je problematika pracovněprávních vztahů,  daňových předpisů, zdravotního a sociálního pojištění atd. Posluchači mají možnost si sami vyzkoušet porozumění daného problému prostřednictvím řešení případových studií, vztahujících se k jednotlivým probíraným tématům.