Marketing a management v ochraně zvířat
Navazující magisterský program Ochrana zvířat a welfare
Disciplina Marketing a management v ochraně zvířat umožňuje posluchačům poznat teoretické přístupy, metody, techniky a principy managementu a marketingu, získat základní ekonomické znalosti, které by měly být základní a nezbytnou složkou kompetence každého vysokoškolsky vzdělaného vedoucího pracovníka.
Znalosti absolventa navazujícího magisterského programu v této oblasti jsou v současné době nezbytností, neboť v orgánech státní veterinární správy, orgánech využívajících zvířata, podnikatelských subjektech v oblasti ochrany zvířat zásadně ovlivňují úroveň provádění jednotlivých činností. Náplní discipliny jsou také témata, která souvisejí s budoucí pracovní pozicí absolventa jako je problematika pracovněprávních vztahů, daňových předpisů, zdravotního a sociálního pojištění atd. Posluchači mají možnost si sami vyzkoušet porozumění daného problému prostřednictvím řešení případových studií, vztahujících se k jednotlivým probíraným tématům.