EKONOMIKA, MARKETING, MANAGEMENT POTRAVINÁŘSKÉHO PODNIKU

Bakalářský studijní program

BEZPEČNOST A KVALITA POTRAVIN

 

 

Literatura:

Multimediální texty "Ekonomika, marketing, management" (Pištěková) - https://cit.vfu.cz/emm/

 

Doporučená literatura

 

Foret, M. a kol. Marketing, základy a principy. Computer Press, a.s., Brno, 2005, 2. vyd., 149 s.

Kotler, P., Armstrong, G. Marketing. Grada Publishing, a.s., 2004, 6.vyd., 856 s.

Světlík, J. Marketing, cesta k trhu. Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005, 340 s.

Kenneth E. Clow, Donald Baack Reklama, propagace a marketingová komunikace. BIZBOOKS, 2008, 1. vyd., 504 s.  

Miroslav Foret - Marketingový průzkum. BIZBOOK, 2009, 1. vyd., 121 s. 

Kotler Philip, Keller Kevin Lane  - Marketing management. Grada, 2007, 12. vydání, 792 s.