EKONOMIKA, MARKETING, MANAGEMENT POTRAVINÁŘSKÉHO PODNIKU
Bakalářský studijní program
BEZPEČNOST A KVALITA POTRAVIN
Literatura:
Multimediální texty "Ekonomika, marketing, management" (Pištěková) - https://cit.vfu.cz/emm/
Doporučená literatura
Foret, M. a kol. Marketing, základy a principy. Computer Press, a.s., Brno, 2005, 2. vyd., 149 s.
Kotler, P., Armstrong, G. Marketing. Grada Publishing, a.s., 2004, 6.vyd., 856 s.
Světlík, J. Marketing, cesta k trhu. Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005, 340 s.
Kenneth E. Clow, Donald Baack Reklama, propagace a marketingová komunikace. BIZBOOKS, 2008, 1. vyd., 504 s.
Miroslav Foret - Marketingový průzkum. BIZBOOK, 2009, 1. vyd., 121 s.
Kotler Philip, Keller Kevin Lane - Marketing management. Grada, 2007, 12. vydání, 792 s.