Základní struktura týmu
Zapojení jednotlivých článků projektového týmu do realizace a jejich vzájemné propojení
– základní struktura
Základní struktura projektu zobrazuje VZÁJEMNÉ propojení všech součástí realizačního týmu projektu a jejich SPOLEČNÉ úsilí na dosažení cíle projektu = INOVACE VÝUKY.
Jednotlivé osoby budou konkrétně úkolovány na poradách pracovních týmů a v termínech budou plnit zadané úkoly. Mimo to budou pravidelně aktualizovat své výstupy, aby mohly být zaznamenány do pravidelných monitorovacích zpráv a žádostí o platby.
Za svěřené úkoly nesou pověřené osoby plnou odpovědnost, neboť jakékoliv pochybení či odchýlení od projektu, které nebude dostatečně zdůvodněno a poskytovatelem schváleno, může mít za následek neuznání vynaložených prostředků za oprávněné a potažmo tedy i krácení dotačních prostředků.
KOMUNIKACE v rámci týmu (týmů) má svá základní pravidla zobrazená na organizačním schématu projektu (viz. strana č. 1), nicméně, v případě potřeby, je nutné neprodleně informovat manažera projektu, či jinou složku managementu, o případných nejasnostech či rozporech při řešení zadaných úkolů.